Assassin's creed: Revelations

Posted by ĐeępĪnĦeĺl on 22:06 0 תגובות


סוף סוף חברים, עוד קצת מידע על Assassin's Creed: Revelation. סרטון טיזר, תמונות, קונספט ארט ומידע חדש. מוכנים ל-E3? בטוח נשמע עליו בעוד שבועיים.

במידע המורחב שנחשף על ידי Ubisoft, אנחנו נשחק במשחק החדש את אציו, אשר הולך אחר נעליו של אלטאיר, במסע מעניין אחר חמש חותמות קדומים אשר, מחזיקים את המפתחות לעתיד של אחוות המתנקשים. בעזרת מכונת הזמן, עלינו לשחזר חותמות אילו. במהלך המסע נגיע אל קונסטנטינופול, אשר שם נמצא צבא טמפלרים המאיימים להפוך את האזור ללא יציב בעליל. עוד מידע שהתפרסם:

- אציו קטלני, חכם ויעיל יותר. ארסנל הנשקים שלו הורחב עד מעוד בעזרת נשק חדש העונה לשם "להב קרס" ופצצות מיוחדות. בעזרת מערכת ה-Crafting החדשה, אפשר ליצור קומבינציות שונות של פצצות. אני כבר מחכה לסרטונים ברשת המראים עשרות קומבינציות שונות של פצצות איכותיות והרסניות.

- הפעם, לא רק שנוכל לשחק את אציו אלא שגם את אלטאיר. לא ידוע כרגע על עוד דמויות שיהיה אפשר להחליף בניהם.

- קונסטנטינופול מתעוררת לחיים: האזורים האקזוטים, ההרים הגבוהים מלאי היהלומים ואנשי הערים אשר חיים בצורה דינמית לחלוטין. נווטו בין הרעים לטובים, עזרו לחלשים והתמודדו עם הקשיים של המתנקש הבודד, או בעל קבוצת מתנקשים.

- דמויות חדשות ומסקרנות נכנסו אל המשחק, כמו הנסיך סולימאן, המתנקש יוסיף טאזים וסופיה סורטו, אשר תהיה בחירת ליבו של אציו.

- סיבוכי ענק בעלילה. האם אציו יצטרך לבחון את עצמו כנגד חבריו? אני צוחק כמובן. זה עוד לא ידוע לנו. אבל אציו יילחם בחבריו במצב המרובה משתתפים כמובן! Brotherhood, המשחק האחרון בסדרה, הביא אלינו בפעם הראשונה בסדרה את המולטיפלייר. כעת, שינויים רבים לטובה הביאו לפיתוח שלם למצב המקוון של המשחק אשר כעת כולל מפות יותר מרהיבות ומתוחכמות, דמויות חדשות ומודים מקוריים.

Assassin's Creed: Revelation יוצא ל-PC, Xbox 360 ו-PS3 בחודש נובמבר השנה, ככל הנראה.





Leave a Reply



Instagram